.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکلیف دانشگاه آزاد در انتظار جلسه پس فردای هاشمی

اولین جلسه سال ۹۰ هیئت موسس دانشگاه آزاد به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه در حالی برگزار می شود که ترکیب جدید هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در انتظار معرفی سه نفر از اعضای هیئت موسس برای جای گرفتن در ترکیب هیئت امنای این دانشگاه است.
به گزارش جهان، دستور کار اولین جلسه هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۰ به گفته دبیر هیئت موسس این دانشگاه شامل بررسی برنامه های ۵ ساله دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه های این دانشگاه در افق ۱۴۰۴ است.

بر طبق این گزارش، هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی موظف شده نسبت به معرفی سه نفر از اعضای هیئت موسس جهت عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد اقدام کند تا ترکیب جدید هیئت امنای دانشگاه آزاد کامل شود. هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون این ۳ نفر را معرفی نکرده است.

به گزارش مهر برخی شنیده‌ها حاکی از آن که ممکن است معرفی نمایندگان هیئت موسس دانشگاه آزاد برای عضویت در ترکیب جدید هیئت امنا با سرعت انجام نگیرد و دانشگاه آزاد طی بازه زمانی یک یا دو ماه آتی این اقدام را صورت می دهد، آن قدر جدی است که واکنش فرهاد دانشجو عضو جدید هیئت امنای دانشگاه آزاد را برانگیخت.

فرهاد دانشجو در ابراز واکنش به این شنیده ها به مهر گفت: "حال یک ماه دیگر هم صبر می کنیم تا هیئت موسس دانشگاه آزاد نمایندگان خود را معرفی کنند. البته هیئت موسس دانشگاه آزاد می تواند آن ۳ نفر را سریعتر معرفی کند تا کارها زمین نماند."

وی در پاسخ به اینکه در صورت تأخیر در معرفی نمایندگان هیئت موسس دانشگاه آزاد برای عضویت در هیئت امنای جدید این دانشگاه آیا امکان دارد اولین جلسه هیت امنای دانشگاه آزاد بدون حضور نمایندگان هیئت موسس تشکیل شود به مهر گفت: "وقتی حاضران هیئت امنا به اکثریت اعضا برسد، این اکثریت می توانند تصمیم گیری کنند. حال یک ماه دیگر هم صبر می کنیم تا هیئت موسس دانشگاه آزاد نیز نمایندگان خود را برای حضور در ترکیب جدید هیئت امنای این دانشگاه معرفی کند."

به گزارش مهر، در صورتی که معرفی سه عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد برای هیئت امنای این دانشگاه در دستور کار جلسه چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه هیئت موسس دانشگاه آزاد قرار نداشته باشد معرفی این سه عضو به شورای عالی انقلاب فرهنگی با تعویق زمانی روبرو می شود و شنیده ها مبنی بر اینکه معرفی نمایندگان هیئت موسس دانشگاه آزاد برای عضویت در ترکیب جدید هیئت امنا طی بازه زمانی یک یا دو ماه آتی صورت می گیرد، قوت می گیرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 ارديبهشت 1390
تا آقاي هاشمي هست بعيد است تغيير محسوسي در سيستم دانشگاه آزاد بوجود بيايد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.